Asztali nézet
Akadálymentes nézet
  Van hozzáférése? | lépjen be
Váltás az akadálymentes honlapra  2021. szeptember 26. | Ma Jusztina napja van.

Elektronikus ügyintézés

Kép: Elektronikus ügyintézés

Az Országgyűlés az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedése, az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a magánjogi jogviszonyok, továbbá az állam és polgár közötti jogviszonyok szélesebb körű elektronizálása, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek együttműködésének biztosítása, valamint a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében megalkotta 2015. évi CCXXII. törvényt.

Az új törvény rugalmas jogszabályi környezetet biztosít az elektronikus ügyintézés számára. Az új szabályozási modell a szolgáltatást helyezi a középpontba, számos ponton kényelmesebbé és ügyfélközpontúvá teszi a közigazgatási szolgáltatásokat, valamint több új, korábban nem elérhető szolgáltatás kialakítása is megvalósult.

2018. január 1-jétől az ügyfél jogosult az elektronikus ügyintézést biztosító szerv előtt az ügyei intézése során ügyintézési cselekményeit elektronikus úton végezni, nyilatkozatait elektronikus úton megtenni, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel, valamint az e-ügyintézési törvénnyel összhangban. A hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit.

A portál továbbá lehetőséget biztosít Adózó fennálló adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségeinek elektronikus úton történő rendezésére, interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Adóügyek elektronikus és papíralapú intézéséhez kattintson az alábbi linkre: ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Egyes adóügyek kizárólag papíralapú ügyintézéséhez (csökkentett oldalszámú) adatlapok, valamint az E-önkormányzati portál (ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) felületén nem publikált nyomtatvány eléréséhez kattintson az alábbi linkre: kiskunhalas.hu/varoshaza/elektronikus_ugyintezes/adocsoport

További önkormányzati ügyek elektronikus ügyintézéshez kattintson az alábbi linkre: www.epapir.gov.hu

Az elektronikus ügyintézési portálon a szolgáltatást Ügyfélkapus azonosítással vehetik igénybe ügyfeleink, a szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük.

Menüpontjaink:

Adócsoport
E-közbeszerzés

Kép: Elektronikus ügyintézés

Az Országgyűlés az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedése, az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a magánjogi jogviszonyok, továbbá az állam és polgár közötti jogviszonyok szélesebb körű elektronizálása, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek együttműködésének biztosítása, valamint a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében megalkotta 2015. évi CCXXII. törvényt.

Az új törvény rugalmas jogszabályi környezetet biztosít az elektronikus ügyintézés számára. Az új szabályozási modell a szolgáltatást helyezi a középpontba, számos ponton kényelmesebbé és ügyfélközpontúvá teszi a közigazgatási szolgáltatásokat, valamint több új, korábban nem elérhető szolgáltatás kialakítása is megvalósult.

2018. január 1-jétől az ügyfél jogosult az elektronikus ügyintézést biztosító szerv előtt az ügyei intézése során ügyintézési cselekményeit elektronikus úton végezni, nyilatkozatait elektronikus úton megtenni, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel, valamint az e-ügyintézési törvénnyel összhangban. A hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit.

A portál továbbá lehetőséget biztosít Adózó fennálló adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségeinek elektronikus úton történő rendezésére, interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Adóügyek elektronikus és papíralapú intézéséhez kattintson az alábbi linkre: ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Egyes adóügyek kizárólag papíralapú ügyintézéséhez (csökkentett oldalszámú) adatlapok, valamint az E-önkormányzati portál (ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) felületén nem publikált nyomtatvány eléréséhez kattintson az alábbi linkre: kiskunhalas.hu/varoshaza/elektronikus_ugyintezes/adocsoport

További önkormányzati ügyek elektronikus ügyintézéshez kattintson az alábbi linkre: www.epapir.gov.hu

Az elektronikus ügyintézési portálon a szolgáltatást Ügyfélkapus azonosítással vehetik igénybe ügyfeleink, a szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük.

Menüpontjaink:

Adócsoport
E-közbeszerzés